Rutina mea de ingrijire a tenului – ce produse va recomand

Recunosc ca nu am fost preocupata de acest aspect pana de curand. Am avut dintotdeauna un ten frumos, fara prea multe probleme, fara prea multe riduri. Am neglijat ingrijirea tenului tocmai pentru ca, consideram eu, am gene bune.

Si da, din fericire am gene bune si arat mult mai tanara decat varsta reala, insa asta nu ar trebui sa fie un pretext pentru a nu folosi creme sau lotiuni menite sa imbunatateasca aspectul tenului.

Am inteles asta acum cateva luni cand mi-am privit mai cu atentie chipul in oglinda liftului de la bloc. De la parter la etajul 4 am avut timp suficient pentru a observa ridurile de care nu stiam sau pentru a vedea ca pielea mea nu arata deloc bine dupa o scurta plimbare in temperaturi nu foarte prietenoase.


La doar cateva zile, o prietena mi-a enumerat toate produsele pe care le foloseste ea pentru rutina de ingrijire a tenului. Zilnic. Erau vreo 5-6 produse si imi amintesc ca am fost putin dezamagita de mine ca am neglijat acest aspect atat de mult timp, pana la 39-40 de ani.

Eu ma machiez de la 14 ani, aproape zilnic, iar “rutina mea zilnica de ingrijire a tenului” consta de fapt (sa nu radeti!) in demachiere cu apa si sapun si folosirea unei creme hidratante inainte de aplicarea fondului de ten. Atat.

Repet, chiar si asa, arat mult mai tanara, dar totusi in ultimele luni au aparut unele riduri in plus si, poate cel mai deranjant, mi se parea ca tenul nu mai arata la fel de bine. Nu mai era hidratat, luminos, tanar.

Asa ca am decis sa iau masuri.

De la apa si sapun + o crema hidratanta la un ritual zilnic de ingrijire cu 4 produse Farmec

Problema e ca eu nu tolerez orice crema. Mai precis ma ustura ochii dupa aplicare, iar asta mi s-a intamplat inclusiv cu creme foarte scumpe si laudate. Probabil d-asta nici nu am inceput prea devreme cu multele creme si lotiuni aplicate pe ten zilnic.

Totusi, mi-am amintit ca, in trecut, m-am “impacat” foarte bine cu produsele Farmec, asa ca am decis sa le dau o sansa.

Mi-am achizitionat cateva produse de la Farmec de care sunt foarte multumita, va voi relata mai jos despre fiecare. Am cel putin 3 luni de cand am inceput. Incerc sa ma tin de aceasta rutina zilnica (dar, recunosc, nu reusesc de fiecare data), insa rezultatele se vad. Tenul arata mult mai bine, mult mai hidratat si odihnit. Despre riduri nu stiu ce sa va spun, mie mi se pare ca s-au mai atenuat (de exemplu, cele din zona ochilor si a fruntii).

As vrea sa mentionez ca linkurile din acest articol, ca de altfel si mentionarea campaniei Fares din aceasta luna de la finalul articolului sunt linkuri de afiliere. Adica, daca veti comanda, voi primi si eu un procent (mic) , dar nu v-as recomanda ceva daca eu nu as fi incercat acel produs inainte si nu as fi multumita de rezultate.

Asadar, iata ce folosesc eu pentru un ten sanatos, hidratat si frumos.

Rutina de dimineata cu 3 produse Farmec

Dupa ce ma spal pe fata dimineata (cu apa, sapun si un gel de curatare pe care il am de la cumnata mea din Oman), folosesc apa micelara Hyaluron C. Acest produs pentru dimineata si seara contine acid hialuronic si vitamina C, este ideal pentru toate varstele (de la +25, mai exact) si poate fi folosit daca aveti tenul normal sau mixt cu tendinta de uscare (asa scrie pe eticheta, eu am tenul normal, fara nicio tendinta :).


Dupa apa micelara, folosesc 10 zile pe luna cate ½ fiola din Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan Evolution Fiole cu Acid Hialuronic 5%, care contin un ser concentrat în Superoxid Dismutaza (SOD) si Acid Hialuronic pur si liposomal.

Zilele trecute abia am citit pe eticheta ca este recomandata de fapt 1 fiola dimineata sau seara (deci nu si, si), aplicata pe fata, gat si decolteu. Sincer, eu imi dau de 2-3 ori dintr-o fiola si aplic si dimineata si seara. Si acest produs are efect de hidratare si netezire a ridurilor. Eu as adauga ca am observat o luminozitate a tenului dupa folosirea acestui produs si as vrea sa incerc chiar si mai mult de 10 zile, pentru ca el se recomanda “cel putin 10 zile pe luna”.


Daca sunteti in cautarea unui produs pentru ridurile adanci, aici se specifica ca, folosite cu regularitate, aceste fiole pot atenua semnificativ si ridurile profunde.

Pentru ca zona din jurul ochilor la mine este putin problematica, cu ceva riduri de expresie, mi-am achizitionat si crema antirid pentru contur ochi si buze Hyaluron C 2%. Crema este usor de aplicat, contine acid hialuronic pur 2% , vitamina E si vitamina C lipozomala. Studiile spun ca ridurile sunt reduse cu un maximum de 33%, efect demonstrat dupa 28 de zile de la utilizare.


Dupa crema pentru ochi si buze, imi aplic baza de machiaj, adica o crema hidratanta. De-a lungul timpului, am avut mai multe creme de zi/hidratante de la Farmec.

Acum o folosesc pe aceasta, o crema lift hidratanta de zi, cu SPF 10, care are in componenta si SOD, enzima anti-imbatranire.


Rutina de seara: aceleasi produse + o crema de noapte

Seara, pastrez aproximativ aceeasi linie: demachiere cu apa si sapun, apa micelara, fiola, crema pentru ochi si buze, dupa care aplic crema antirid de noapte Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan Hyaluron C, o combinatie de super ingrediente: acid hialuronic pur, vitamina E, lipozomii cu vitamina C si niacinamida.

Dupa cum vedeti, eu am combinat un pic doua game de la Farmec, mai exact Gerovital H3 Evolution si Gerovital H3 Hyaluron C. Nu cred ca este vreo problema, cu exceptia campaniilor demarate de brand.

Trebuie sa stiti ca Farmec demareaza periodic tot felul de campanii avantajoase, in special pe website si, daca va faceti cont si urmariti, cu siguranta, veti gasi multe produse la oferta.

Pana la 25% reducere la produsele din gama Gerovital H3 Evolution si Gerovital H3 Evolution Perfect Look pana pe 31 mai, in limita stocului disponibil

De exemplu, in perioada aceasta, pana la 31 mai, aveti pana la 25% reducere cand puneti in cos produsele din gamele Gerovital H3 Evolution si Gerovital H3 Evolution Perfect Look astfel: 10% reducere la 1 produs, 15% reducere la 2 produse si 25% reducere la 3 sau mai multe produse.

Aici puteti gasi mai multe detalii si toate produsele din campanie.

Sper ca v-a fost de ajutor acest mic insight in rutina mea de ingrijire a tenului. Va astept parerile despre gamele Farmec (inclusiv despre cele de makeup, pe care as vrea sa le incerc) in sectiunea de comentarii.

Marina  

Daca doriti sa ma urmariti, aceasta este pagina mea de Facebook .

Leave a comment